Postwykształciuch Postwykształciuch
963
BLOG

Interesy pani K., żony byłego prezia wolski Aleksandra K.

Postwykształciuch Postwykształciuch Polityka Obserwuj notkę 14

Interesy pani K w relacji anonimowego komentatora z Internetu, cytuję:

"~Polska to jest piekny kraj do ~ted: Ja nie siedzialem ale stanalem kiedys na drodze interesow pani K, zonie bylego prezia wolski Aleksandra K. Przed finalizacja transakcji przyjechalo 5 samochodow z borowikami. "harcezyki" przystawily mi "gana" do lba (to samo mojemu notariuszowi) i stwierdzili, (piszac bardzo delikatnie) ze mamy nie finalizowac tej transakcji. W innym przypadku sluch po nas zaginie a nasze rodziny beda miale duze problemy. 

Na odchodne zostalismy jeszcze "lagodnie poklepani po plecach" lagami policyjnymi, ot tak by jakies glupie pomysly nie przyszly nam do lbow.

Transakcja zostala sfinalizowana przez firme pani K. ktora to zarobila na niej miliony.
Jestem w stanie zeznac to przed kazdym (niepolskim sadem).

A do naszego pieknego kraju nie zamierzam wracac."

 

Źródło: http://film.onet.pl/forum/gajos-i-bugajski-kontra-skarbowka-i-prokuratura,0,858315,103604511,czytaj.html

Nie mam dla tej informacji potwierdzenia z innych źródeł.

Dobro Ojczyzny najwyższym nakazem.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka